donderdag 2 december 2010

China glaze Tickle my triangle

Ik zeg 2 woorden….roze & holo!!!!
I say 2 words….pink & holo!!
Dat is China glaze Tickle my triangle!
That’s China glaze Tickle my Triangle!
En dat is nou een nagellak dat ik helemaal te gek vind!!
And that’s a nailpolish that I totaly love!!

Hij dekt in 1 laag maar voor het beste effect zou ik 2 lagen doen
He covers all in 1 layer, but for the best effect I do 2 coats
Hij is makkelijk te verwijderen!
He is easy to remove!
Wat vind je er van??
What do you think about this??
Please tell me…thanks for watching!!

4 opmerkingen:

  1. Hey Renate,

    Ik vergeet steeds te reageren op je posts. Maar wat een SUPER mooie marble was die 'candy cane' marble! Ik noem hem voor het gemak maar even zo, want daar lijkt het een beetje op :) Heb natuurlijk ook je filmpje gekeken. Je bent ontzettend talentvol meis! Volhouden dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice colour!

    my name's martina and I come from Italy...I'd like you visit my blog and if you want follow me! I wait you and your tips!!!kiss kiss ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meis, wat jammer. Je moet wat promoten gaan! Bij mensen berichtjes zetten, hun volgen en dan zeggen dat je een blog hebt :) Dan kom je er vanzelf wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had even een vraagje,
    ik ben het zelf ook aan het uit proberen maar het lukt me niet goed.
    Als ik druppeltjes nagellak in een bakje water doe trekken ze na een tijdje niet meer mooi en goed open.
    Moet je warm water of koud water gebruiken?

    Groetjes priscilla.

    BeantwoordenVerwijderen