dinsdag 18 januari 2011

Models own Tickled pink

all 2 are made in sunlight
 Deze lak is van Models own en heet Tickled pink…
Een licht roze nagellak met fijne glitters er in…
Hij lakt niet heel erg fijn omdat de lak wat dikker is dan dat ik gewend ben…
Maar ondanks dat is het resultaat wel mooi!
Hij heeft 2 lagen nodig en is makkelijk te verwijderen!
Wat vind jij er van?? Heb je lakjes van Models own??
all 2 are made in sunlight
This nail polish is from Models own and is called Tickled pink…
A light pink nail polish with fine glitter in it…
He don’s lacquered fine…because the nail polish is a little bit thicker than I used to…
But despite that I like the result!
He needs 2 layers and is easy to remove!
What do you think about this?? Do you have polishes from Models own??
Thanks  for watching!!  Love Renate 

3 opmerkingen:

  1. Hehe ik kan eindelijk reageren op je artikel. Ik heb het vanmorgen al honderd keer geprobeerd. Ik had je zelfs gemaild haha, weet niet of je het gelezen hebt.

    Ik heb zelf geen lakjes van models own. Ik vind dit kleurtje wel erg mooi en het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he kelly..
    het klopt ik had aardig wat problemen met mn blog...dacht net van he er heeft nog niemand gereageerd en dacht laat ik eens kijken!
    door 1 of ander iets kon je dus geen reacties plaatsen!
    daarom ook weer een nieuwe layout!
    ik heb geen mailtje gehad hoor...!

    dank je vind t zelf ook een super mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this, it looks awesome! I want to try this brand!

    BeantwoordenVerwijderen