woensdag 5 januari 2011

French tip marble part 2

 lamp
Als basis heb ik een blanke nagellak gebruikt
Ik heb de tip gemarbled met Zoya Jolene en Zoya Dana
Mijn nagels lijken nu heel erg lang, wat echt niet het geval is!
Ik vind deze marble heel erg leuk geworden!
Wat vind jij er van??
 daylight
As base I used a clear nail polish
I have marble the tip with Zoya Jolene and Zoya Dana
My nails look very long, but they are not!
I like this marble a lot!
What do you think about this??
Thanks for watching!!

6 opmerkingen:

  1. leuk gedaan :D ik vind ze alleen te ver doorlopen op je nagelbed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice girl! Ik vond op je tips wel leuker.. maar het staat je super en ze zijn natuurlijk weer geweldig gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely marble, i love it :-)
    i mess up the whole house while doing it :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! :D Ik vind het wel een apart effect geven dan alleen op je tips. Ik vind beide creaties erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ sisier dat ben ik helemaal met je eens...maar heb dat ook een beetje beweust gedaan :-)

    @ angelique dank je!

    @ laura ben het helemaal met je eens...thanks meis!

    @ nail crazy I want to see that!! what went wrong?? thanks..!!

    @ toesthattwinkle Thanks!!

    @ kelly dank je...vind ze zelf ook heel mooi...en je wilt wel eens wat anders dan op je hele nagel he!

    BeantwoordenVerwijderen