zaterdag 20 november 2010

OPI marble wedstrijd!

Gister kwam ik via een andere blog er achter dat OPI een marble wedstrijd houd op facebook
nou ben ik normaal niet zo van wedstrijden..
maar marblen is echt mijn ding!!
alleen...
ik heb eerlijk gezegt nog nooit met OPI gemarbled..
ten eerste omdat ik ze daar te duur voor vind..
ten tweede omdat ik ze allemaal stuk voor stuk super mooi vind!
het zijn mijn juweeltjes!
ten derde omdat ik er 5 van de DS collectie heb
en de rest allemaal donkerroze is...
en toen...tja ik moest hier wat mee gaan maken want de wedstrijd sloot gisteren om 5pm

zie hier het resultaat



ik heb gemarbled met OPI pink flamenco en OPI ds signature
het resultaat is echt mooi geworden!
heb gauw een foto geupload naar facebook..
iets te gauw naar mijn mening want heb de verkeerde foto gedaan!!
maar goed..
er worden 10 winnaars uit gekozen..
die een t-shirt krijgen van OPI
of ik kans maak??
geen idee...oordeel zelf
het maakt me eigenlijk niks uit of ik win..
ik vond het een leuke wedstrijd om aan mee te doen..
en ben er daar door ook achter gekomen dat je heel veel op facebook hebt over nagellak, konad enz!

wat vind jij van facebook??
zit je daar ook op??
en wat vind je van mijn marble??
please tell me...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten