dinsdag 16 november 2010

nfu-oh marble

gemarbled met nfu-oh nr 61 & 63
als basis heb ik een witte lak van de etos gebruikt...
in een vorige marble blog heb ik geschreven dat ik nooit een witte lak als basis gebruik,
klopt...maar door dat deze 2 lakken heel erg holo zijn valt de 1 niet meer op als ik de andere als basis gebruik..
nou zijn nfu-oh zeker niet de makkelijkste lakken om te lakken (t zijn eigenlijk trutjes haha)
en helemaal niet om te marblen!!
ze kunnen niet met een andere lak als je gaat marblen..
daarom dacht ik misschien kunnen ze wel met elkaar??!
het gaat...
ze spreiden wel gelukkig..
maar zodra je een figuur wil maken...bijten ze terug!! :-)
alle gekheid op een stokje..
zodra je met je stokje er in gaat...vloeit de lak heel mooi...
maar...hij vloeit ook weer terug!!
niet helemaal tot aan het begin maar wel een heel eind..
dit was ook de snelste marble die ik ooit gemaakt heb..
gauw met mijn stokje er in...een mooi fuiguurtje maken...vinger er in en klaar!!
en ik vind hem zelf SUPER geworden!!
en je ziet ondanks dat het 2 holo's zijn nog heel goed de marble!!

hier een foto zonder flits :

wat vind je er van??
ben je een fan van nfu-oh??
tell me...



1 opmerking:

  1. Ik heb geen enkel lakje van Nfu Oh, dus ik kan er niks over zeggen. Wel vind ik je marble heel erg mooi =D

    BeantwoordenVerwijderen