vrijdag 12 november 2010

Etos handcreme

regelmatig koop ik een handcreme waarvan ze zeggen dat die het beste is..
door reclame word je vaak misleid..
maar ik heb ook gewoon 1 tik voor handcremes..
zo was ik laatst bij de etos en zag ik bij de mini afdeling deze handcreme liggen van eigen merk..
ik dacht die koop ik..altijd makkelijk zo'n klein tubetje in mijn handtas!!
zonder dat ik dus wist hoe hij smeert, hoe hij ruikt, en hoe snel hij in trekt!!
maar wat was ik verrast toen ik de creme op mijn handen deed..
de geur....HEMELS!!
als of je in een bloeiende bloementuin staat...
de creme is niet te dik en smeert makkelijk uit!
maar wat voor mij het belangrijkste is..
is dat hij snel in trekt
niet te vet is
en zelfs na 1x in het water merk je nog dat je creme op je handen hebt gedaan..
en hij doet wat hij moet doen!!
voor een paar euro zo'n goede handcreme!
ik ben verkocht
dit is dus mijn favo handcreme van dit moment..
en dames zijn jullie eens 1x bij de etos...ruik er dan eens aan!!
hebben jullie deze handcreme??
of al eens gebruikt??
wat vind je er van?
tell me...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten